Go' Rangers vinst!

Rangers besegrar Stars med 3-2 och den stora hjälten i matchen är ingen mindre än självaste Hank the Tank Lundkvist! Han gör en strålande match med flera riktigt vassa räddningar och motar totalt 41 av 43 skott och kliver av med vinsten och en räddningsprocent på 95,3%.
 
Del Zotto? Kanske skulle behöva luftombyte? Känns som om det saknas förtroende Coach-Spelare och vice versa.
 
Kreider kliver fram i 3e perioden och klipeer in en snygg handledsstänkare från slottet, rätt upp i krysset! Way to go!
 
Nash är åter i gammal fin form och skapar chanser. Klipper även dit ett mål i natt! Jag gillar vad jag ser.
 
I försvarsspelet finns mer att önska. Men jag tror absolut att det kan bli bättre!
 
Lär skynda till jobbet nu men det var lite snabba puckar om nattens match.
 
Tackar för mig ja.
Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0