Rangers vinner back-to-back mot Blueshirts

Lite samlade tankar om matchen.

Zuke-Step-Kreider klickar mer och mer. riktigt trevlig att se dom grabbarna lira hockey ihop!

Carl Hagelin... Ja . Läs mitt tidigare blogginlägg om den killen. Vindsnabb!

Captain Cally med ytterligare ett mål och ytterligare en styrning på skymd målvakt.

Börjar få kontinuitet i målskyttet vilket är ett måste om vi ska konkurera om någonting.

Fantastiskt dålig tredjeperiod som jag inte vet beror på dålig coachning eller att spelarna var trötta efter matchen mot Pittsburgh kvällen innan.

PP-mål! Jag har inte vant mig vid det än. Känns lika fantastiskt varje gång!

Över lag en bra insats och vi vinner rättvist med 4-2 efter mål av Hags x 2, Capain Cally o MacTruck i tom bur.

2 dagar ledigt innan man tar emot Florida Panthers i MSG natten mot Måndag.

Tackar för mig ja.
Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0