Grym avslutning på Januari.

Rangers Har spelat upp sig betydligt senare delen av säsongen efter en helt klar bedrövlig inledning. Faktum är att man har gått 7-2-1 hittils genom Januari. Ett januari som bjuder på en riktigt häftig aslutning! Rangers kommer senast från vinst över rivalerna Capitals med 4-1. I natt väntar Islanders. Lillebror kliver in i Garden för att gå i klinch med Manhattans stolthet och vi kan räkna med en tight och gruffig match. Sedan är det Blues som kommer på besök till the Big apple. Vidare i helgen den 26e så möter vi Devils i Stadium series på Yankee stadium. Slaget om Hudson river flyttas utomhus och räkna med ös. Sedan är det ytterligare en utomhus match mot lillebror Islanders åter igen den 29e på Yankee stadium. Januari avslutas med YTERLIGARE en match mot Islanders. Ett riktigt hatmöte i Garden!
 
Rangers - Islanders möts alltså 3(!) gånger på endast 10 dagar med start i natt och räkna med att det minst sagt kommer byggas upp en hatisk stäming inför den 3e matchen 31a Januari. I normala fall är Islanders matcherna inte direkt snälla och jag tror bägge lagen kliver ut hårt redan ikväll för att skaffa sig ett övertag inför de 2 andra matcherna. 
 
Förutom Islanders matcherna, som enligt mig smäller högst av nästa alla, så är det inga dåliga matcher vi får se mot både Blues och Devils.
 
Minst sagt HÄFTIG avslutning på månaden och jag är riktigt peppad!
 
Tackar för mig ja.
Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0