NHL-snöbollen

Nu var det dax för nå lite spex-spel här tänkte jag. Därför tänkte jag dra igång något som jag valt att kalla för NHL-snöbollen.

Det går helt enkelt ut på att jag har satt in 200 kronor på Betsson och skall få dessa att växa likt en snöboll i rullning.
Jag kommer att satsa hela 2-hunkan på ett spel (lågoddsare) som jag tror på och vinner jag låt säga 220kr tillbaka så tar jag hela summan och spelar ett nytt spel för. Det blir kul å se hur länge man kan hålla bollen i rullning!

Satsar som tänkt på att försöka få den att växa till en 1000lapp men vi får se hur det går.

Håll koll i här i bloggen för uppdateringar gällande NHL-snöbollen.

Dagens spel blir
Flyers-Islanders tot ö3,5 odds 1,14.

Önska mig lycka till!

Tackar för mig ja.
Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0