Rangers tar sig an Senators

På lördagskvällen är det matchup mot Senators i Ottawa. Lämplig tid för oss här i Svedala med start redan 19:30 så missa inte det!
 
Rangers kommer närmast från en målvaktsduell mellan the King och Howard där the King gick segrande ur striden med Rangers där ett slumpmål från Zuuuuuuuuc avgör och matchen sluar 1-0. Hank motar för övrigt 38 skott, håller nollan för 48e gången i Rangerströjan och är därmed 1 nolla från att tangera det gamla franchise rekordet.
 
Ikväll vill jag att vi är smarta och undviker utvisningar. Dom kan straffa oss hårt där Senators har en prickskjutande Karlsson på blålinjen och vi vet alla att han trivs som fisken i vattnet med att skjuta med storkanonen i PP.
 
Så måste vi förstås göra historien kort med Anderson. Gå ut hårt och få hål på honom tidigt så han inte får chansen att växa in i matchen.
 
Jag skulle vilja se Hags-Step-CaptainCally bilda kedja. Dom har förr visat sig fungera ihop och jag tror det vore bra om man kunde få igång speciellt Step på det sättet. Så kan vi ha Nashty-Richy-Kredis som första line.
 
Talle i målet. Här har jag ingen aning om hur det kommer att gå men jag hoppas på bra hjälp från backar och att han får göra en stark insats.
 
Cigarillo får gärna fortsätta driva måtståndarna till vansinne och spela fysiskt. Han har hittils impat på mig med sitt spel på gränsen hela tiden och bara hans psykiska närvaro med att hela tiden vara "in their face" är strålande. NU ska han bara bevisa att han kan hålla i det samt anta sig rollen under en långre tid.
 
Kom igen nu! Vad tror vi? Vinst?
 
4-2 Rags tror jag!
 
Let's go Rangers!
 
 
 
Tackar för mig ja.
Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0